بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

همه‌چیز درباره جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استرالیا – نیوزیلند | یانکی ها به دنبال جاودانگی

  • کد خبر: ۱۷۵۱۳۸
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
همه‌چیز درباره جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استرالیا – نیوزیلند | یانکی ها به دنبال جاودانگی
جام‌جهانی زنان ۲۰۲۳ نهمین تورنمنت رسمی جهانی خواهد بود که با میزبانی استرالیا و نیوزیلند در ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نهمین دوره جام‌جهانی زنان از پنجشنبه ۲۰ جولای ۲۰۲۳ (۲۹ تیر) آغاز خواهد شد و استرالیا و نیوزیلند به عنوان میزبانان این تورنمنت بزرگ بازی‌های افتتاحیه را انجام خواهند داد. نیوزیلند در ادن‌پارک در اوکلند به مصاف نروژ خواهد رفت و استرالیا برابر جمهوری ایرلند در استادیوم سیدنی استرالیا بازی خواهد کرد. مسابقه فینال روز یکشنبه ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) در سیدنی برگزار می‌شود.

این دوره از جام جهانی از ۲۴ تیم به ۳۲ تیم افزایش یافته است. هشت گروه چهار تیمی در دور گروهی به رقابت می‌پردازند و دو تیم برتر از هر گروه به دور یک‌هشتم صعود خواهند کرد، برنده‌ها به دور یک‌چهارم و سپس نیمه نهایی و فینال خواهند رسید. در مجموع ۶۴ بازی انجام خواهد پذیرفت.

هشت تیم برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا.

شانس‌های قهرمانی جام‌جهانی زنان

ایالات متحده در رتبه اول جهان قرار دارد و به دنبال پنجمین عنوان قهرمانی جام جهانی و سومین قهرمانی متوالی است که یک رکورد جدید محسوب خواهد شد. آن‌ها محتمل‌ترین گزینه‌ برای رسیدن به فینال هستند، اما با رقابت فینالیست‌های یورو ۲۰۲۲ یعنی آلمان روبه‌رو هستند، که تنها کشور دیگری است که دو جام جهانی متوالی را فتح کرده و در رده دوم جهان قرار دارد.

انگلیس، قهرمان اروپا، نیز با وجود مصدومیت بازیکنان کلیدی یکی دیگر از گزینه‌های محتمل به حساب می‌آید، در حالی که کانادا در سال ۲۰۲۱ در توکیو طلای المپیک را کسب کرد و در فینال سوئد، شماره سه جهان، را شکست داد. فرانسه تحت مربیگری جدید است اما تیمی با استعداد دارد، در حالی که هلندی‌ها فینالیست‌های شکست‌خورده سال ۲۰۱۹ و برنده یورو ۲۰۱۷ بودند بنابراین نمی‌توان آنها را حذف کرد.

برزیل، غول آمریکای جنوبی، در رده نهم جهان قرار دارد و در کنار میزبان مشترک استرالیا که ستاره‌اش «سم کر» بازیکن چلسی است، می‌تواند یک تهدید باشد.

قهرمان‌های گذشته کدام تیم‌ها بوده‌اند؟

تنها ۴ تیم در جام‌جهانی زنان سابقه قهرمانی داشته‌اند؛ پرافتخارترین آمریکاست که ۴ مرتبه در سال‌های ۱۹۹۱، ۱۹۹۹، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ به این جام دست پیدا کرد و آخرین قهرمان هم به شمار می‌رود. آلمان ۲ مرتبه در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ به قهرمانی رسید. نروژ در سال ۱۹۹۵ قهرمانی را جشن گرفت و ژاپن پدیده سال ۲۰۱۱ بود که شگفتی‌ساز شد و به این قهرمانی دست پیدا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->